Véronique Hoex

Over de trainer

Véronique Hoex is een expert in public speaking, professionele communicatie en  assertiviteit. Ze begon haar loopbaan als communicatieprofessional in de medische sector, waar ze werkte voor vooraanstaande bedrijven. Met uitgebreide ervaring in branding, sales en communicatie, helpt ze nu individuen en teams hun boodschappen helder en krachtig over te brengen.

Véronique verzorgt trainingen en coaching in de volgende gebieden:

  • Public Speaking: Vaardigheden om overtuigend en met impact te spreken in elke situatie.
  • Opkomen voor Jezelf: Technieken om assertief te zijn in professionele en persoonlijke contexten.
  • Communicatievaardigheden: Verbeter interactieve vaardigheden voor alle niveaus binnen organisaties.
  • Presentatietechnieken en Storytelling: Leer boeiende verhalen te vertellen die uw publiek vasthouden.
  • Succesvol Netwerken: Ontwikkel vaardigheden om uw professionele netwerk effectief te vergroten.
  • Lichaamstaal en Non-verbale Communicatie: Meester worden over de kracht van lichaamstaal in persoonlijke interacties.
  • Zakelijke profilering
  • Train de trainer

Met haar dynamische aanpak en praktische kennis streeft Véronique ernaar om elke professional te empoweren om met vertrouwen en autoriteit te spreken.

Enkele referenties:

ABN Amro, AG Insurance, Abbott, Acerta, Ahrend, BMS, Barry Callebaut, Beobank, Boston Consulting Group, Bristol-Myers Squibb, CC&T, CM, CM Limburg, Canon, Carglass, Carpé kliniek, Carrefour, Confederatie Bouw, Constructive, Damiaanactie, Delhaize, Deutsche Bank, Elia, Exxon Mobile, Familiehulp, GSK, Galapagos, Gemeente Vosselaar, Greenfish, Greenhouse, Harol, Ici Paris XL, Immobel, Jan De Nul, KBC, Liberale mutualiteiten, Liantis, Lidl, Lingerie Van de Velde, Louis Widmer, L’Oréal, Matthijs advocaten, Napoleon games, Neuhaus, O2 clinic, Odisee hogeschool, Partena, Pharma.be, Pierre Fabre, Procter and Gamble, Provincie Antwerpen, Provincie Vlaams Brabant, Sanofi, Saver, Secretary Plus, Selfedge, Shire, Stad Dendermonde, TEVA Pharma, Telenet, The Oval Office, Ugent, Uhasselt, VDAB, Velux, Vlaamse Gemeenschap Landbouw en Visserij, Vleva, Waters

Referenties

“Op een aangename, luchtige manier werd met het team een aantal manieren besproken om het klantencontact nog te verbeteren teneinde een volledige vraag van klant te kunnen afronden. Dit was zonder meer een prima opleiding . Iedereen kwam voldoende aan bod, met het nodige respect voor de sterke en minder sterke punten. Veel bijgeleerd! ”

José Pauwels Metaleuven