Klantgericht telefoneren en communiceren
Program
In deze e-learning krijg je concrete tips en tricks om je communicatie met klanten doeltreffender en efficiënter te laten verlopen.
Je leert technieken rond het geven van constructieve feedback, hoe omgaan met kritiek of emoties, hoe je een moeilijke boodschap overbrengt en hoe je zelf op een assertieve manier je doel kan bereiken.
Klachten behandelen en moeilijke gesprekken
Volgende onderwerpen komen aan bod in deze online cursus:
-
Een telefoongesprek te leiden ipv. lijden
-
Precies en duidelijk te communiceren, zodat datgene wat je bedoelde ook datgene is wat de ander begrijpt
-
De tijdsefficiëntie van een telefoongesprek vergroten door de juiste vragen te stellen.
-
Je luistervaardigheden te versterken zodat je beter kunt inspelen op wat de klant wil
-
Soorten moeilijke klanten, hoe pak je ze aan?
This online course includes
- 19 lessen
- 1,5 uur interactieve video
- 2 downloadbare pdf (e-book)
- Levenslange toegang
- Leer waar en wanneer u wil: op uw PC, mobiele telefoon of TV
- Deelnamecertificaat