Klantgericht telefoneren en communiceren

Programme

In deze e-learning krijg je concrete tips en tricks om je communicatie met klanten doeltreffender en efficiënter te laten verlopen.
Je leert technieken rond het geven van constructieve feedback, hoe omgaan met kritiek of emoties, hoe je een moeilijke boodschap overbrengt en hoe je zelf op een assertieve manier je doel kan bereiken.

Klachten behandelen en moeilijke gesprekken

Volgende onderwerpen komen aan bod in deze online cursus:

  • Een telefoongesprek te leiden ipv. lijden

  • Precies en duidelijk te communiceren, zodat datgene wat je bedoelde ook datgene is wat de ander begrijpt

  • De tijdsefficiëntie van een telefoongesprek vergroten door de juiste vragen te stellen.

  • Je luistervaardigheden te versterken zodat je beter kunt inspelen op wat de klant wil

  • Soorten moeilijke klanten, hoe pak je ze aan?

Bekijk hier het volledige programma

Ce cours en ligne comprend

  • 19 lessen
  • 1,5 uur interactieve video
  • 2 downloadbare pdf (e-book)
  • Levenslange toegang
  • Leer waar en wanneer u wil: op uw PC, mobiele telefoon of TV
  • Deelnamecertificaat

Votre formateur

Avantages de ce cours en ligne

01

Leçons passionantes

Vidéo interactive, formateurs expérimentés, tâches et simulations

02

N'importe quand et n'importe où

Accès illimité, à tout moment et en tout lieu

03

Certificat

Après avoir terminé le cours, vous recevrez un certificat de participation